JCP Ignite

If you like what you’ve read then please give us a call or fill out the form below.

JCP Ignite

Vi er et kreativt byrå med fokus på opplevelsesbasert markedsføring. Vi utvikler ideer som skaper meningsfulle møter mellom merkevarer og målgrupper. Disse møtene kan være digitale, events, innhold, i butikk eller internmotivasjon. Vårt mål er uansett alltid det samme – å finne løsninger som lar dine kunder få oppleve ditt budskap og bli mer engasjert i din merkevare.

TI6_9400-2

JCP Ignite så dagens lys 1. oktober 2010 da tre erfarne reklamefolk slo seg sammen med Just Cruzin’ Production og etablerte datterselskapet. Reklamebyrået fikk en flying start. I oppstartsfasen var butikkampanjer, samt konsept og design til JCPs mange arrangementer viktigste forretningsområde, men JCP Ignite skapte raskt sin egen kundeportefølje. Med flere og flere dyktige folk med ulik kompetanse på laget har byråets posisjonering også utviklet seg. Nå er vi nok knapt til å kjenne igjen som byrå.

Vi har over tid pekt ut en retning som forsterker vår kompetanse og historie, og nå satt oss en ambisjon om å bli et av Norges beste kreative byråer, noe vi er veldig motiverte for å jobbe mot. Vi mener det alltid handler om å lage det vi kaller meningsfulle møter mellom merkevarer og målgrupper gjennom relevante opplevelser. Dette beviser til fulle gjennom våre arbeider. Flere av dem er også blitt prisvinnende. Ta en titt på dem under Arbeid.

JCP Ignite er en del av JCP Nordic som er et av Nordens største kommunikasjonsbyråer bestående av selskapene JCP Event, JCP Ignite, JCP Travel, JCPr og JCP Digital. Totalt er vi 115 ansatte i Norge, Sverige og Danmark.